Η αποστολή πραγματοποιείται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Κόστος αποστολής ledeshop

  • Όλες οι αποστολές με προορισμό την Αττική για παραγγελίες που η συνολική τους αξία είναι άνω των 80€ και έως 3 κιλά όγκο ή βάρος πραγματοποιούνται χωρίς έξοδα αποστολής.Για τις παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 80€ τα έξοδα αποστολής είναι 2,50€ για τα πρώτα 2 κίλα. Για κάθε επιπλέoν κιλό επιβαρύνεστε με 1,00€. Το κόστος αντικαταβολής είναι 2,50€.
  • Όλες οι αποστολές με προορισμό την Ηπειρωτική Ελλάδα για παραγγελίες που η συνολική τους αξία είναι άνω των  80€ και έως 3 κιλά όγκο ή βάρος πραγματοποιούνται χωρίς έξοδα αποστολής. Για τις παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 80€ τα έξοδα αποστολής είναι 3,50€. για τα πρώτα 2 κίλα. Για κάθε επιπλέoν κιλό επιβαρύνεστε με 1,00€. Το κόστος αντικαταβολής είναι 2,50€.
  • Όλες οι αποστολές με προορισμό την Νησιωτική Ελλάδα για παραγγελίες που η συνολική τους αξία είναι άνω των 80€ και έως 3 κιλά όγκο ή βάρος πραγματοποιούνται χωρίς έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες συνολικής αξίας μικρότερης των 80€ τα έξοδα αποστολής είναι 3.50€ για τα πρώτα 2 κίλα. Για κάθε επιπλέoν κιλό επιβαρύνεστε με 1,00€. Το κόστος αντικαταβολής είναι 2,50€.
  • Δωρεάν μεταφορά της παραγγελία σας σε μεταφορική εταιρεία με έδρα Ταύρο, Ρέντη, Μοσχάτο , Αιγάλεω  (κατόπιν συνεννόησης)

*Σε περιπτώσεις που το δέμα σας ξεπεράσει τα 3 κιλά όγκο ή βάρος και υπάρχει πρόσθετη χρεώση θα σας ενημερώσουμε είτε τηλεφωνικώς είτε με e-mail για την αξία αυτής.

Ογκομετρητής  

Σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΙΑΤΑ, η χρέωση κάθε αποστολής εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος της. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης της αποστολής (ΜΗΚΟΣ Χ ΥΨΟΣ Χ ΠΛΑΤΟΣ σε cm / 5000) είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό της βάρος, η χρέωση γίνεται σύμφωνα με το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης.
   


Πολιτική επιστροφών

  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως με τον υπεύθυνο της εταιρίας μας και μόνο εφόσον τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση.
  • Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι χρησιμοποιημένο ή έχει αλλοιωθεί η αρχική του συσκευασία, δε γίνεται δεκτή η επιστροφή.
  • Μεμονομένες αλλαγές προϊόντων που αποτελούν μέρος πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.
  • Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.  Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
  • Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας και εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις.
  • Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση των χρημάτων που θα σας επιστραφούν. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.  Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας. Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: Παν.Τσαλδάρη 21 Χαμοστέρνας Ταυρος Αθήνα ΤΚ 17778.

Επιστροφή Προϊόντων

  • Στο φυσικό μας κατάστημα: Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο μας, μαζί με την απόδειξη αγοράς, και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.
  • Αποστολή προϊόντος: Εφόσον έχει προηγηθεί τηλέφωνική επικοινωνία με τον υπεύθυνο της εταιρίας μας, συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο αποκλειστικά με την Γενική Ταχυδρομική. Μέσα στο πακέτο θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν καθώς επίσης και την απόδειξη αγοράς. Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.